Advies op maat

Benieuwd naar onze mogelijkheden? Heb je interesse in een vacaturepakket, partnership of social recruitment? Neem dan contact op met Wendy Nauwelaerts.

+3225855414 Mail Wendy

Helpdesk

Heb je een vraag over het plaatsen van je vacature of logo bij je vacature? Neem dan contact op met onze helpdesk. Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

+3225855414 Mail de helpdesk

Wachtwoord vergeten?

Ben je jouw wachtwoord vergeten en kun je niet meer inloggen in je dashboard? Stel dan een nieuw wachtwoord in.


Wachtwoord opnieuw instellen

Veelgestelde vragen

  • Vanaf wanneer is mijn vacature zichtbaar?

    Om de kwaliteit van de vacatures op Jouw zorgjob hoog te houden, controleert onze redactie alle vacatures op inhoud en vormgeving. De vacatures worden doorgaans binnen 24 uur gepubliceerd, zelfs in het weekend. Zo zorgen we ervoor dat je vacatures op de best mogelijke manier onder de aandacht komen.
  • Waar is mijn vacature zichtbaar?

    Afhankelijk van de doelgroep plaatsen we je vacature op meerdere vacaturebanken in ons netwerk. Een verpleegkunde-vacature komt op Jouw zorgjob maar óók op Nursing.be. Tijdens het plaatsen zie je waar de vacature komt te staan. Lees hier meer over het unieke bereik van ons netwerk.
  • Hoe zorg ik dat een vacature nog meer aandacht krijgt?

    Zorg bijvoorbeeld voor extra bereik door de vacature uit te lichten: dan verschijnt de vacature bovenaan het vacatureoverzicht. Hoe je dat doet? Ontdek de opties voor extra aandacht hier. En wil je meer informatie over het promoten van je employer brand? Klik dan hier.
  • Hoe lang is mijn vacaturepakket geldig?

    Je kan je vacature altijd aanpassen, zelfs als deze al online staat. Heb je de vacature los geplaatst via jouwzorgjob.be? Geef dan je wijziging per e-mail aan ons door. Ben je partner of heb je een vacaturepakket? Dan beheer je je eigen vacatures makkelijk via je werkgeversaccount. Even inloggen, aanpassen en klaar. De verbeterde versie is bijna meteen zichtbaar.
  • De vacature is vervuld. Hoe haal ik haar van het netwerk?

    Alle vacatures staan 60 dagen op het netwerk van Jouw zorgjob. Is je vacature eerder vervuld, dan kun je die sluiten. Ben je partner of heb je een vacaturepakket? Dan doe je dat via je werkgeversaccount. Heb je de vacature los geplaatst? Neem even contact met ons op, dan sluiten wij de vacature voor je.
  • Krijg ik inzage in de statistieken?

    Ben je partner of heb je een vacaturepakket, dan heb je altijd inzicht in de performance van je vacatures dankzij onze statistieken. Dat gaat eenvoudig via je werkgeversaccount. Bij los geplaatste vacatures heb je geen inzage.
  • Hoe kan ik ons logo bij de vacature uploaden?

    Dat doe je met het vacatureplaatsformulier. De maximale grootte van het bestand is 5 MB. De automatische re-sizer zorgt ervoor dat het in het juiste formaat wordt getoond. Kies als bestandstype uit .png of .jpg. De bestandstypes .ai, .eps en Word kun je niet uploaden. Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op.
  • De statistieken tonen meer reacties dan ik heb ontvangen. Hoe kan dat?

    Soms klikt een geïnteresseerde op de knop 'Nu solliciteren' en haakt daarna alsnog af. Ook kan iemand eerst verder rondkijken op je website, om zo meer informatie te verzamelen — of om direct bij de bron te reageren. Als een sollicitant dat doet, hebben we haar dus al bij je afgeleverd, en het gedrag daarna meten wij verder niet.
  • Is een vacaturepakket voor mij voordeliger dan losse plaatsingen?

    Verwacht je meerdere vacatures te plaatsen op Jouw zorgjob? Met een vacaturepakket bespaar je al snel 20%. Lees er hier meer over.
  • Hoe lang is mijn vacaturepakket geldig?

    Bij een vacaturepakket krijg je een aantal credits tot je beschikking. Deze credits zijn één jaar geldig.
  • Kan ik al mijn vacatures op het netwerk van Jouw zorgjob zetten?

    Jazeker. Heb je veel vacatures en wil je direct de juiste doelgroep bereiken? Bij 40 of meer vacatures is een partnership aantrekkelijk voor je. Lees er hier meer over.
  • Hoe gaat de facturatie in zijn werk?

    Wanneer je een vacature plaatst, vragen wij in stap 4 om je facturatiegegevens. De factuur krijg je daarna per post. Ben je partner of heb je een vacaturepakket? Dan stemt de accountmanager de facturatie met je af.
  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Als je geen partner bent en geen vacaturepakket hebt, hoef je ook niet in te loggen om een vacature te plaatsen. Ben je wel partner of heb je een vacaturepakket, en heb je problemen met inloggen in je werkgeversaccount? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

Plaats direct je vacature

  • Plaats voor 1 november je 1e vacature helemaal gratis
  • Gebruik promotiecode: Twaalfmei
  • Al vanaf € 395,-
  • Doorplaatsing op ons unieke netwerk
  • Gratis redactionele check
  • Je vacature staat 60 dagen online
  • Geoptimaliseerd voor Google for Jobs
  • Vergroot je bereik met onze promotie-opties
Plaats je vacature

Profiteer van staffelkorting

  • 3 Vacatures€ 1.185,-€ 930,-
  • 5 Vacatures€ 1.975,-€ 1.460,-
  • 10 Vacatures€ 3.950,-€ 2.740,-
  • Beheer je vacatures snel en eenvoudig
  • Snel en duidelijk inzicht in de statistieken
  • Vergroot je bereik met onze promotie-opties
Kies je pakket

Word partner van Jouw zorgjob

  • Bespaar tot 20% op je wervingskosten
  • Plaats onbeperkt vacatures
  • Maak je eigen werkgeverspagina
  • Beheer je vacatures snel en eenvoudig
  • Bespaar tijd met scraper of multiposting
  • Krijg snel en duidelijk inzicht in de statistieken
  • Vergroot je bereik met onze promotie-opties
Word partner